ЗВІТ

директора закладу дошкільної освіти комбінованого типу

№ 23 «Вербиченька» відділу освіти Токмацької міської ради

за проведену роботу впродовж 2022/2023 навчального року

 

              Даний звіт складено відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005 року № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів»,  наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 року № 178 «Про затвердження Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю» та з метою забезпечення прозорості, відкритості, демократичності управління закладом та інформування батьків і громадськості щодо діяльності закладу впродовж 2022/2023 навчального року.

              Заклад дошкільної освіти комбінованого типу №23 «Вербиченька» (далі – ЗДО № 23 «Вербиченька») здійснює свою діяльність на підставі;

Закон України:

ü     «Про освіту»;

ü     «Про дошкільну освіту»;

ü     «Про організацію трудових відносин у умовах воєнного стану»;

ü     Положення «Про дошкільний навчальний заклад»;

ü     Статуту, який затверджено рішенням 6 сесії 8 скликання Токмацької міської ради від 13.01.2021 року №3;

ü     Посадових інструкцій;

ü     Базового компоненту дошкільної освіти.

       Листи МОН

  ü "Про методичні рекомендації у 2022-2023 році"

  ü"Рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в          Україні"

  ü"Про затвердження положення про атестацію педагогічних працівників"

   üНаказів відділу освіти Токмацької міської ради.

 

У зв’язку із веденням військового воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 року (зі змінами) ЗДО №23 «Вербиченька» знаходиться на час простою.

За проектною потужністю дошкільний заклад розраховано на 185 місць для дітей раннього та дошкільного віку, з урахуванням логопедичних послуг для дітей з порушенням усного мовлення.

У 2022– 2023 навчальному році укомплектовано 9 вікових груп:

ü     1ясельного віку з 1 року до 2 років;

ü     1 група ясельного віку з 2 до 3 років;

ü     2 групи молодшого віку з 3 до 4 років;

ü     1 група середнього віку з 4 до 5 років;

ü     2 групи старшого віку з 5 до 6 років;

ü     2 групи логопедичні (середнього та старшого віку).

Не зважаючи на продовження вимушеного простою на 2022 -2023 навчальний рік в ЗДО № 23 «Вербиченька» зараховано 130 вихованців, з них:

ü     раннього віку – 56 дітей;             

ü   дошкільного віку – 56 дітей.

ü     з порушенням усного мовлення – 18 дітей.                                                                                         Під час вимушеного простою педагоги ЗДО № 23 "Вербиченька" підтримували зв'язок з батьками вихованців.

 

Безпосереднє керівництво ЗДО № 23 «Вербиченька» здійснює відділ освіти Токмацької міської ради. Протягом навчального року до відділу освіти Токмацької міської ради надсилалася документація та звітність по ЗДО № 23 «Вербиченька».

1.                  Управлінські рішення та дії директора ЗДО № 23 «Вербиченька» у цьому році були спрямовані головним чином на підтримку та збереження колективу в умовах воєнного стану, відновлення роботи дитячого садочка в дистанційному форматі з урахуванням наступних завдань: Комплектування груп на 01.09.2023р.

2.                  Організаційна діяльність ЗДО № 23 «Вербиченька» під час дистанційної роботи освітнього процесу, створення небезпечного освітнього середовища у закладі в умовах воєнного стану на 2023/2024 навчальний рік.

Надання освітніх послуг із застосуванням дистанційної форми в ЗДО № 23 «Вербиченька» повинно відбуватися з урахуванням безпекової ситуації за допомогою очної або дистанційної форми роботи. У процесі організації освітньої діяльності в дистанційному форматі звертати особливу увагу на такі аспекти:

ü     організація навчання педагогічних працівників щодо дистанційної роботи з дітьми та надання їм методичної підтримки;

ü     забезпечення педагогів необхідним обладнанням та доступом до інтернету.

ü     організація психолого-педагогічної підтримки та супровід усіх учасників освітнього процесу;

ü     систематичність організації освітнього процесу з дітьми раннього та дошкільного віку, логопедичних послуг для дітей з порушенням усного мовлення.

Використання синхронного і асинхронного навчання:

ü     Синхронне навчання – це процес, коли відбувається онлайн-заняття.

ü     Асинхронне – коли вихователь записує відеозаняття або записує, наприклад, мотиваційне відео і передає його батькам для самостійного опрацювання дітьми. Якщо дитина не може самостійно опрацювати наданий матеріал, то батьки опрацьовують його разом із дитиною.

В умовах запровадження дистанційної форми організації освітнього процесу батьки стають партнерами педагогічних працівників. Тобто перша робота здійснюється саме з ними, а вже далі з їхніми дітьми.

3.                  Розроблення Правил внутрішнього  трудового розпорядку в ЗДО № 23 «Вербиченька»

4.                  Оновлення посадових та робочих інструкцій працівників ЗДО № 23 «Вербиченька»

5.                  Оновлення інструкцій з охорони праці на робочому місці працівників ЗДО №23 «Вербиченька»

6.                  Розроблення методичних рекомендацій педагогам та батькам ЗДО №23 «Вербиченька»:

ü     «Правила поводження у надзвичайних ситуаціях»;

ü     «Правила поводження з вибухонебезпечними предметами»

ü     «Щодо забезпечення якості дошкільної освіти в умовах війни»

ü     «План реагування на надзвичайні ситуації вихователя групи»

7.                  Опрацювання сайту ЗДО № 23 «Вербиченька».

8.                  Розроблення стратегій над створенням позитивного іміджу закладу.

На сьогоднішній день педагогічний склад у ЗДО №23 «Вербиченька» становить 21 педагогів, з них:

1.                  В вимушеному простою - 12 педагогів, з них:

ü     практичний психолог – 1;

ü     вчитель логопед – 2;

ü     вихователів – 7;

ü     вихователів логопедичної групи – 2.

2.                  В декретній відпустці - 2 педагога, з них:

ü     музичний керівник – 1;

ü     вихователь – 1.

3.                  Тимчасово призупинено трудові відносини – 6 педагогів, з них:

ü     вихователь – методист – 1;

ü     музичний керівник – 1;

ü     вихователь логопедичної групи – 2;

ü     вихователів - 2.

4.                  Звільнено за власним бажанням – 1 вихователь (вакансія).

В умовах воєнного стану педагоги ЗДО № 23 «Вербиченька», усвідомлюючи важливість реформування і оновлення дошкільної освіти, постійно намагаються підвищувати свій професійний рівень через проходження курсової підготовки, самоосвіту, прийняття активної участі в різноманітних методичних заходах.

Для педагогів ЗДО № 23 «Вербиченька» залишаються пріоритетні завдання з урахуванням сучасних вимог до освіти дітей а саме:

üПродовжувати роботу по створенню й підтримці сучасного освітнього простору, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника як, гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.

üРозвиток основи патріотичної свідомості дошкільників з високими морально-духовними якостями, навичками культури спілкування, знаннями про українську культуру та звичаї, як важливими чинниками національно-патріотичного виховання. 

üУдосконалювати роботу щодо усвідомлення вихованцями норм і правил здорового способу життя шляхом застосування сучасних методик. Створення фізкультурно - оздоровчих заходів щодо формування у дітей мотивації та навичок здорового способу життя.

Важливим напрямком роботи колективу є, було і залишається - збереження і зміцнення здоров’я вихованців. Реалізація його забезпечена співпрацею педагогів та батьків щодо створення умов для фізичного, психічного розвитку, охорони життя дошкільників.

З вересня 2022 року по травень 2023 року офіційний сайт https://iv23.jimdofree.com/ закладу, не оновлювався в зв’язку з вимушеним простоєм ЗДО № 23 «Вербиченька».

Протягом навчальних років (до 24 лютого 2022 р), активно та ефективно використовувались ІКТ в методичній діяльності ЗДО № 23 «Вербиченька»:

üвикористання електронної пошти;

üпроведення батьківських зборів;

ü     використання Інтернет;

ü     функціонування сайту закладу.

ü     мультимедійний супровід різноманітних форм методичної роботи (педагогічних рад, семінарів, консультацій, засідань творчої групи);

ü     проведення моніторингових процедур з різних аспектів освітньої діяльності;

ü     робота педагогів із самоосвіти через опрацювання Інтернет-ресурсів з питань дошкільної освіти.

            Активно використовувались ІКТ в навчально-виховному процесі:

ü     в роботі вихователів ЗДО № 23 «Вербиченька» під час проведення занять;

ü     в роботі вчителя-логопеда під час проведення просвітницької, корекційно - відновлювальної, розвивальної та організаційно-методичної роботи.

Підводячи підсумки можна зазначити наступне: на час вимушеного простою з педагогічними працівниками підтримувався зв'язок, проводився ZOOM. Не зважаючи на не стабільний зв'язок, педагоги надавали інформацію про дітей та дошкільний заклад, який знаходиться на тимчасово окупованій території. Директор надавав всю потрібну інформацію та документацію до відділу освіти Токмацької міської ради в дистанційному форматі.

             Пріорітетні завдання - Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №357 Харківської міської ради"

 

 

 

 

 

 







С ОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ, ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ`Я ВИХОВАНЦІВ

 

         Організація харчування у ДНЗ та забезпечення медичного обслуговування

 

  Питання захворюваності дітей та постійного харчування знаходиться на контролі завідувача.

 

  Повноцінне та якісне харчування є невід'ємною складовою зміцнення здоров'я дітей. Організація харчування ведеться відповідно до Інструкції з організації харчування дітей, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 року № 298/227. У дитсадку було організовано триразове харчування дітей.

 

НОВІ НОРМИ ТА ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ